środa, 13 lipca 2011

Wishlista

Witajcie!

Dziś, w ten słoneczny dzień, chciałabym zaprezentować Wam coś nowego - moją kosmetyczną wishlistę :). Nie została ona specjalnie stworzona, tworzę ją na bieżąco - w miarę potrzeb. Uważam, że to fajny pomysł. Inaczej chyba nigdy nie spamiętałabym, co chcę kupić :D. Oto ona:


·         Ściereczki muślinowe (The Body Shop) – 26 zł
·         Mydło organiczne kokosowe (Organique) – ok. 15 zł
·         Krem do rąk pomarańcza/rokitnik (Lavera) – 24,50 zł
·         Glinka z paczulą (Logona) – 26,90 zł
·         Pomadka Luminelle, kolor Melon (Yves Rocher) – 19,90 zł
·         Krem nawilżający, seria BeEco (Flos-Lek) – 32 zł
·         Hydrolat oczarowy
·         Żel pod prysznic Sweet Secret, kokos i banany (Farmona) – 12 zł
·         Zestaw Nail Tek II (Foundation + Intensive Therapy) - ok. 40 zł na allegro
·         Paletka cieni (SLEEK) – 28,90 zł
·         Krem do rąk z woskiem pszczelim (Anida) – 5 zł
·         Cienie (Hean) – 11,99 zł
·         Orzeźwiający krem przeciw niedoskonałościom (Sanoflore) – ok. 50 zł
Lista jak widać nie jest bardzo długa - staram się ograniczać ilość kosmetyków :)

A wy? Macie swoje wishlisty, czy po prostu "idziecie na żywioł"? Jestem ciekawa Waszych odpowiedzi :)

5 komentarzy:

  1. mam swoją listę życzeń :) nawet u mnie na blogu, aktualizuję na bieżąco :) i widzę,że mamy dwa takie same podpunkty :P (paletka sleek i cienie hean:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też mam wishlistę na blogu, nawet 2...
    W zakładce wishlista ;)
    Mam paletke też ze sleeka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja lista jest tak dłuuuga że nie umieściłam jej na blogu bo wstyd:P ale może sie skusze:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. swojej listy wolę chyba nawet nie tworzyć, bo byłaby baaardzo długa ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tworzę listy wszystkiego; tego co kupić w spożywczym, tego co mogę dzisiaj zjeść, tego co mam do zrobienia w pracy/ w domu, tego co zabrać na urlop... Mam listę tematow na notki na blog, listęubrań i dodatków które chcę mieć w nowym sezonie i oczywiście listę kosmetyków, które chce kupić :) listy to chyba moja mała obsesja ;) przyglad sie Twojej liście i mamy wiele wspólnych życzeń :) np. Sciereczki muslimowe :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)