czwartek, 21 lipca 2011

Mini haul


Witajcie Kochane! :*

Chcę się z Wami podzielić moimi zdobyczami, gdyż jestem baaaardzo zadowolona. Udało mi się zdobyć tonik z Corine de Farme, którego szukałam :). Jestem już po pierwszych testach i jak na razie jestem zadowolona ;). Przy okazji kupiłam też bioorganiczną maseczkę z Bielendy. Na zdjęciu jest tylko połowa (są 2 opakowania w komplecie), bo resztę zapodziałam :D. Powinnam była przeczytać skład, bo naturalna to ona nie jest :/. No ale nawet przyjemnie się jej używa.

Natomiast dziś w Rossmanie moim oczom ukazała się PEŁNA oferta różanej kolekcji od Wibo <3. Tak, tak. Wszystkie kolory lakierów, pomadek, błyszczyków, cieni, róży oraz maskary i zmywacze :). No i linery! :))) Oczywiscie nie mogłam się powstrzymać i wzięłam chabrowy liner <3 i błyszczyk o nr 1 :).

Swatch'e jak na razie tylko na dłoni, gdyż dopiero co wróciłam z łowów ;)
Błyszczyk mam już na ustach. Kolor jest przepiękny, super się go nakłada. Trochę się klei, ale za to pięknie pachnie :). Coś czuję, że się polubimy ;). Eyeliner ma śliczny kolor. Opakowanie jest strasznie plastikowe, ale za tą cenę nie jest źle :).

Tak więc Kochane, jeśli marzy się Wam coś z tej kolekcji, a jesteście mieszkankami Żywca, bądź okolic - biegnijcie do Rossmana :).

4 komentarze:

  1. Kurczę, a u mnie w Rossmanie ani śladu różanej kolekcji Wibo ;x

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie różana kolekcja jest, ale nie ma produktów Lovely ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie też nie było Lovely... szkoda, bo chciałam pękający lakier :]

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja bym chciala jakies turkusowy eyeliner :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)